środa, 28 grudnia 2016

54 książki, które przeczytałam w roku 2016

Koło października tego roku zaczęłam prowadzić bookstagrama. Zorientowałam się wtedy, że przeczytałam 38 pozycji (dopiero!) a koniec roku za dwa miesiące. Postanowiłam dobić przynajmniej do 52. Jak widzicie po tytule posta, udało mi się to zrobić nawet z naddatkiem. Niestety, nie zapistwałam wszystkich pozycji jakie przeczytałam, więc liczba 54 to jedynie książki, które jestem w stanie sobie przypomnieć (podejżewam, że może być ich do 10 więcej)Oto lista książek, które przeczytałam w tym roku.

Książki po polsku:
1.Czerwień rubinu (Trylogia Czasu) autorstwa Kerstin Gier
2.Błękit szmaragdu (Trylogia Czasu) autorstwa Kerstin Gier
3.Zieleń szafiru (Trylogia Czasu) autorstwa Kerstin Gier
4.Lalka autorstwa Bolesława Prusa (Aleksandra Głowackiego)
5. Legenda autorstwa Marie Lu
6. Wybrany autorstwa Marie Lu
7.Patriota autorstwa Marie Lu
8. Osobliwy dom pani Peregrine autorstwa Ransoma Riggs'a
9.Ugly Love autorstwa Colleen Hoover 
10.Hopeless autorstwa Colleen Hoover 
11.Loosing hope autorstwa Colleen Hoover 
12.Nieprzekraczalna granica autorstwa Colleen Hoover 
13. November 9 autorstwa Colleen Hoover 
14. Dawca autorstwa Lois Lowry
15. Real autorstwa Katy Evans
16. Mine autorstwa Katy Evans
17.Sekretny język kwiatów autorstwa Vanessy Diffenbaugh
18. Silver- pierwsza księga snów autorstwa Kerstin Gier
19.  Silver- druga księga snów atorstwa Kerstin Gier
20. Tu i teraz autorstwa Ann Brashares
21. Fobos autorstwa Victora Dixena
22.Kiedy odszedłeś autorstwa Jojo Moyes
23. Dotyk Julii autorstwa Tahereh Mafi
24. Sekret Julii  autorstwa Tahereh Mafi
25. Dar Julii  autorstwa Tahereh Mafi
26. Julia. Trzy tajemnice  autorstwa Tahereh Mafi
27. Morczne umysły  autorstwa Alexandry Bracken 
28. Will Greyson, Will Greyson  autorstwa John'a Green'a
29. Kordian autorstwa Juliusza Słowackiego
30. Oskar i Pani Róża  autorstwa Erica Emmanuela Schmitta
31. Sekret urody koreanek autorstwa Charlotte Cho
32. Ponad wszystko autorstwa Nicoli Yoon
33. Felix, Net i Nika oraz (nie) bezpieczne dorastanie autorstwa Rafała Kosika
34.Dziady cz III  autorstwa Adama Mickiewicza
35. Dziady cz IV autorstwa Adama Mickiewicza
36. Elementarz Stylu autorstwa Kasi Tusk
37. Magnus Chase i miecz lata autorstwa Ricka Riordana
38. Anatomia Obecności autorstwa Andrei Portes 
39. Pandemionium autorstwa Lauren Olivier
40. Requiem autorstwa Lauren Olivier

Książki po angielsku
41. Girl Online on tour autorstwa Zoe Sugg (aka Zoella)
42. Girl online going solo autorstwa Zoe Sugg (aka Zoella)
43. Me before you autorstwa Jojo Moyes
44. How hard love can be autorstwa Holly Bourne
45. Manifesto on how to be interesting autorstwa Holly Bourne
46. Geek girl (Geek girl series) autorstwa Holly Smale
47.Model Misfit (Geek girl series) autorstwa Holly Smale
48. Picture perfect (Geek girl series) autorstwa Holly Smale
49.All that glitters (Geek girl series) autorstwa Holly Smale
50. Head over heels (Geek girl series) autorstwa Holly Smale
51. The High School Survival Guide autorstwa Jessici Holsman
52. Girlboss autorstwa Sophi Amoruso
53.Very british problems autorstwa Roba Temple
54.Soulmates autorstwa Holly Bourne

Mam nadzieję, że w przyszłym roku ta tabela się obróci i przeczytam więcej książek po angielsku niż po polsku. Życzę wam wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

Floral 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz